Subject: FW: 820_Langerma tankla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu mk
From: "Andres Aasna" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 15:27:20 +0200

Tere

Palun registreerida see tööülesanne.

From: Marcello Liinar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 12, 2025 12:30 PM
To: Andres Aasna <[email-masked]>
Subject: 820_Langerma tankla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu mk

Tere.

Telefonivestluse jätkuks saadan asendiskeemi  eskiisi.

Projekteerime sinna tanklat, mis on peamiselt mõeldud
põllumajandusmasinate tankimiseks. Vähemalt esialgu ei ole tellijal kavas
seda anda avalikuks kasutamiseks.

Tervitades

Marcello Liinar

Arhitekt Tarbe  OÜ

Kalasadama 2, Tallinn

Tel. +3725069761

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.